A McDonald’s szerint augusztus 26-án érkezik az Android Pay az USA-ba
Az Android Police tette közzé a McDonald’s egy friss dokumentumát, mely szerint még ebben a hónapban, augusztus 26-án érkezik az Android Pay mobilfizetési megoldás az Egyesült Államokba.
A McDonald’s egy kiszivárgott dokuemtuma árulkodik az új mobilfizetési megoldás érkezéséről. A gyorsétteremi lánc ebben arra készíti fel az alkalmazottakat, hogyan használják majd az augusztus 26-án érkező Android Pay mobilfizetési megoldást.
Egy éttermi dolgozó is posztolt egy fotót a Redditen, amely szintén egy hasonló dokumentumról tanúskodik. Maga a Google azonban még nem közölte a hivatalos dátumot, egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy az Android 6 „Marshmallowval” egy időben érkezik majd. Ennek fényében azonban furcsának tűnik az augusztusi dátum, ugyanis a vállalat egyelőre még beszélt hivatalos sajtóeseményről.
Mindenesetre úgy látszik, a McDonald’s a Google egyik jelentős partnere lesz ezen a téren, és az androidosok az Apple megoldásához hasonlóan könnyen fizethetnek majd mobitelefonjukkal, egyetlen érintéssel.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Élő ünnepi koncertközvetítés a MinDig TV mobilalkalmazásával
- Okostelefonokon is nézhető lesz az augusztus 20-ai koncert
- Átalakítja díjcsomag-kínálatát a Telenor
- 35 országban érhetik el a 4G-t a magyar Vodafone-ügyfelek
- Minden kérésünket teljesíti az SMSinas
- Utazik? Változtassa telefonját magyarra fordító szemüveggé!
- Magyarok vitték el a Deutsche Telekom fődíját
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Hatósági szerződést kötött az NMHH és a Magyar Telekom
- A Cellum lett Indonézia vezető készülékgyártójának mobilfizetési szolgáltatója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.