Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
2017 szeptemberétől Kozma Zsolt vállalati kapcsolatok igazgató irányítja a UPC Magyarország külső- és belső kommunikációs tevékenységét.
A szakember közel három éve dolgozik a vállalatnál, amelynek kormányzati és szabályozási kapcsolatok területét 2016 óta igazgatóként vezeti. Ez utóbbi terület vezetését továbbra is megtartva, mostantól ő felügyeli a magyarországi külső- és belső vállalati kommunikációt is. A vállalati kommunikációs terület vezetőjeként Kozma Zsolt feladata lesz többek között a UPC egyre erősödő hálózatfejlesztési tevékenységét, a munkáltatói márka építését, és a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységét támogató PR feladatok felsővezetői szintű irányítása.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult arculat és HAPPY HOME ajánlatok a UPC-nél
- Új operatív cégvezető a Virgo Systemsnél
- Szokatlan helyszíneken bukkan fel a UPC Pop-up mozija
- Vonzó turisztikai célpontok, ahol a világutazók az ABB technológiájával találkozhatnak
- Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
- Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
- A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs
- Novembertől új vezetője van a UPC Magyarországnak
- Együttműködési megállapodást kötött a UPC és az Ericsson
- Változások a Liberty Globalnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.