Az Oracle Openworld további újdonságai
Személyre szabott digitális asszisztenst, üzleti felhasználásra kész blokklánc alkalmazásokat és új biztonsági funkciókat is bemutattak az Oracle idei felhőtechnológiai konferenciáján.
Oracle Digital Assistant
Az AI valódi digitális asszisztensekké alakítja a chatbotokat, amelyek segítenek az alkalmazottaknak a felhasználói tevékenység egyszerűsítésében, a hatékonyság növelésében és a termelékenység javításában.
Az Oracle bejelentette az Oracle Digital Assistant megoldást, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy személyre szabott digitális asszisztenseket hozzanak létre, amelyek segítenek az alkalmazottaknak az intelligensebb és produktívabb munkavégzésben. Az Oracle Digital Assistant révén az alkalmazottak egy olyan digitális asszisztens segítségére támaszkodhatnak, amely a vállalati alkalmazások különféle területein (pl. HR, ERP, CRM és CX) átívelően tud segítséget nyújtani. Az AI segítségével az Oracle Digital Assistant megérti az összefüggéseket, a szándékot, illetve azonosítja és megtanulja a felhasználói viselkedéseket és mintákat az olyan rutinfeladatok proaktív automatizálásához mint például a költség-jóváhagyások, vagy a találkozók átszervezése.
A felhasználók hang segítségével, vagy népszerű üzenetküldő platformok (Slack, Facebook Messenger, WeChat vagy az Alexa) révén kommunikálhatnak az Oracle Digital Assistant megoldással. Az elemzési képességek beépítésre kerültek, így a vállalkozások valós idejű betekintést nyernek a felhasználói viselkedésről és az alkalmazások teljesítményéről, amely a folyamatos elemzés és fejlesztés támogatására szolgál.
Nézze meg az Oracle Digital Assistant megoldást működés közben!
Az Oracle üzleti felhasználásra kész blockchain alkalmazásai
Az Oracle a blockchain felkapottságát meglovagolva bemutatta Oracle Blockchain Applications Cloud megoldását, amely az ellátási lánc egészének jobb nyomon követését és ellenőrzését szolgálja. Az Oracle Supply Chain Management Cloud, az Oracle ERP Cloud és más Oracle Cloud alkalmazásokhoz való zökkenőmentes kapcsolódás révén a blockchain megoldás komoly értéket ad az ellátási lánchoz ott, ahol ez számít.
A modern ellátási láncok több millió adatpontot és több ezer napi tranzakciót generálnak, amelyeket megerősíteni és érvényesíteni kell. Ez korlátozza az üzleti folyamatok gyorsaságát, és kockázatoknak teszi ki a szervezeteket. Az Oracle Blockchain Applications lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy nyomon követhessék a termékeket a beszállítói láncon keresztül, így növeljék az üzleti tranzakciók megbízhatóságát, jobb átláthatóságot biztosítsanak a többszintű ellátási láncban, felgyorsítsák a termékszállítást és a szerződések végrehajtását, valamint javítsák az ügyfelek elégedettségét.
Az Oracle Cloud végponttól végpontig terjedő biztonságot nyújt ügyfelei számára
Az Oracle új, átfogó szolgáltatásai segítenek biztonságban tartani az ügyfelek adatait, javítják a fenyegetések észlelését és védenek a DDoS és más kibertámadások ellen. Az új felhőalapú szolgáltatások közé tartozik a Web Application Firewall (WAF), amely megvéd a webes forgalom elleni támadásoktól, a szolgáltatásmegtagadással járó támadás (DDoS) elleni védelem, amely az alkalmazások zavartalan futását segíti, az integrált Cloud Access Security Broker (CAS) megoldás, amely figyeli és végrehajtja a biztonsági beállításokat, valamint a Key Management Service (KMS), amely lehetővé teszi az ügyfelek számára az adatok titkosítását.
Kapcsolódó cikkek
- Mark Hurd jóslatai a felhő bevezetéséről
- Larry Ellison kijelölte a felhő jövőjének útját
- Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
- Pénzügyi és közigazgatási forradalmat hoz a céges ügymenetet is felforgató digitalizálás
- Az 5G az európai élvonalba röpítheti a magyar gazdaságot
- Nemzetközi blokklánc-konferenciát rendeznek Budapesten
- CEBIT 2019 – még több újdonság
- Piac & Profit konferencia a növekedést választóknak
- V. Internetkonferencia - 2018
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.