Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Az Unilever Magyarország Kft. és a Waberer’s Csoport közötti szoros együttműködés 2017 óta tart: a vállalatcsoport felel az Unilever 14.500 négyzetméteres területen zajló raktári operációjáért. A partnerség most új mérföldkőhöz ért azzal, hogy a fuvarozási és logisztikai szolgáltatásokon túl, a Waberer’s belföldi szállítmányozásért felelős leányvállalata, a WSZL fullfilment megoldásokkal is támogatja az Unilevert.
Ugrásszerű növekedés indokolta a logisztika kiszervezését
A Waberer’s már négy hónapja végzi az – Unilever Magyarország által működtetett – Unishop nevű B2C webshop, raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását. A logisztika kiszervezését az Unishop – korábban kizárólag dolgozói boltként működő értékesítési platform – ugrásszerű növekedése tette indokolttá, melyet a külsős partnercégek folyamatosan bővülő köréből érkező vásárlók bevonása, illetve ezáltal a tavalyi évben volumenük közel 40%-os emelkedése okozott.
„A Waberer’s csoporttal való együttműködés célja egy olyan komplex operáció kialakítása volt, amely a meglévő termékportfóliót kezelve, rendelésfeldolgozási idő csökkenése mellett, biztosítja az Unishop számára a további növekedés lehetőségét is. Örülünk, hogy ezt a fajta logisztikai feladatot is nyitottsággal vállalták és a tőlük megszokott magas minőségen és precizitással biztosítják számunkra” – mondta Ács Tamás, az Unilever Magyarország ügyvezetője.
Ezzel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s
Az új raktári infrastruktúra a legkorszerűbb technológiákat alkalmazza, biztosítva a készletek optimális kezelését és a precíz kiszolgálást. Jelenleg közel 800 cikkszámot – köztük főként tisztítószereket, mosószereket, öblítőket, élelmiszereket és higiéniai termékeket – kezelnek a 200 négyzetméteres területen. A hatékonyságnövelés érdekében mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzik a komissiózási feladatokat: a Voice Picking rendszer ugyanis lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy hangutasítások segítségével végezzék el a rendelések összekészítését, így növelve a termelékenységet és csökkentve a hibalehetőségeket.
„A WSZL és az Unilever Magyarország közötti együttműködés további innovációkat és fejlődést ígér mindkét fél számára és ez az új szolgáltatás kiváló alapot teremt a további bővülésekhez a jövőben. Hálásak vagyunk az Unilevernek, hogy velük léphettünk a fullfilment piacra, ez egy újabb mérföldkő a Waberer’s Csoport életében és azt gondolom, hogy meghatározó lépés a partnerségünkben is” – mondta Cser Szilárd, a WSZL ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
- Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket
- Az AI önmagában kevés a sikerhez a marketingben
- Mesterséges intelligencia a luxusiparban
- Jelentős fejlesztési potenciál rejlik a magyar vállalatok ügyfélszolgálati folyamataiban
- Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások
- A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
- Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
- Kutatási együttműködési megállapodást kötött a Kínai Hongkong Egyetem és a Corvinus
- Űripar és mesterséges intelligencia: a Bosch szerint nélkülözhetetlen az innovatív mérnöki tudás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.