Hiperrealisztikus 3D-nyomtatott szobrok a marketing szolgálatában

Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt eredménye, hogy a cég már 3D nyomtatással kombinált, térformázott, POS nyomdai termékek, display-ek előállítására is képes.

A most beszerzett, térformázott (3D) eladáshelyi vizuálkommunikációs display és POS nyomdaipari termékeket gyártó rendszer alapvetően új, minden korábbinál látványosabb marketinglehetőséget ad a BIGPRINT megrendelőinek kezébe, akik ezáltal jelentős versenyelőnyre tesznek szert. A POS (Point Of Sale) rövidítés kifejezetten eladáshelyi marketingeszközöket jelent, mindez 3D nyomtatással előállítva pedig hiperrealisztikus szobrokat és akár többméteres tárgyakat. Képzeljük el a mozi előterében a filmben látható, életnagyságú szörnyet, vagy a bolt előtt egy hatalmas üdítős, vagy akár samponos flakont, játékboltban egy 2 méteres játékfigurát, és így tovább. Az így készült eszközöket pehelykönnyű, mégis erős, üreges szerkezet és az adalékanyagos eljárás miatt minimális hulladéktermelés jellemzi. A beruházással a pályázó versenyképessége jelentősen nőtt, mivel a Kelet-Közép-Európai régióban nincs egyetlen más szereplő sem, ahol ilyen látványú és technikai színvonalú szolgáltatás elérhető lenne.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció