Akciós napi fogyasztási cikkekre mentek rá az eMAG Black Friday első órájában a vásárlók

November 17-én 7 óra 10-kor rajtolt el az eMAG Black Fridaye, amelynek első órájában egy  tipikus vásárló  7 százalékkal többet költött, mint tavaly, jellemzően az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, és easyboxos átvételt kért. Az indulást követő óra számai alapján idén jelentősen nőtt a fekete pénteki akcióban rendelt napi fogyasztási cikkek forgalma, de a ruhák és lakberendezési termékek iránt is emelkedett a kereslet.

Az idei Black Friday november 17-én reggel 7:10-kor vette kezdetét az eMAG-nál, amelyen több mint 1,5 millió akciós terméke érhető el - ezek közül 1,2 millió terméket az idei legkedvezőbb áron lehet megrendelni. A fekete pénteki rendelések kiszállítását az idén megnyitott, számos automatizációs megoldást tartalmazó, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központjából legkésőbb december 1-ig vállalja az eMAG.

 

Az első óra számai alapján tavalyhoz képest 7 százalékkal magasabb a Black Friday átlagos kosárértéke, a napi fogyasztási cikkek (mosó- és tisztítószerek, tartós élelmiszerek, italok) pedig már az első órában akkora forgalmat generáltak, mint a 2022-es Black Friday első felében.  

 

Értékükben jelentős, 200 százalék feletti növekedést produkáltak a fekete péntek kezdetén a ruházati és divatcikkek az eMAG-nál, és mintegy kétszer annyi lakberendezési cikket, otthoni kiegészítőt rendeltek idén az ügyfelek, mint tavaly ilyenkor, a szépségápolási cikkek forgalma pedig az első órában másfélszer akkora volt, mint a tavalyi Black Fridayen.

 

 

Tavalyhoz hasonlóan idén is népszerűek a hagyományos játékok (például LEGO-k és társasjátékok), de a játékkonzolok és kiegészítőik is, vélhetően sokan szerzik be fekete pénteki akcióban a gyerekeknek szánt karácsonyi ajándékokat.

 

A legnépszerűbb termékkategóriák a Black Friday első órájában:

1. háztartási nagygépek

2. mobiltelefonok

3. televíziók

4. takarító- és tisztítószerek

5. laptopok

6. háztartási kisgépek

7. játékkonzolok

8. játékok

9. otthon és lakberendezés

10. ruházat és divat

 

“Örömünkre szolgál, hogy tavalyhoz képest harmadával több Marketplace kereskedőpartnerünk csatlakozott az eMAG Black Friday kampányához, így a korábbinál is szélesebb termékkínálattal vágtunk neki a kampánynak. Ez azért is kulcsfontosságú, mert a fekete pénteki vásárlók irányából évről-évre nagyobb igényt tapasztalunk a ruházati, lakberendezési és napi fogyasztási cikkek iránt is” – kommentálta az első fekete pénteki eredményeket Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

 

Az első óra statisztikái alapján tízből nyolc felhasználó mobil eszközről böngészte a Black Friday ajánlatokat, és csaknem minden második ügyfél online bankkártyás fizetést választott. Tízből hét ügyfél easybox csomagautomatába kérte a rendelése átvételét, a legtöbb rendelés a Black Friday első órájában Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar megyékből érkezett.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció