Kinevezések az NRC marketingkutatónål

Az elmúlt évek technológiai fejlƑdése az online marketingkutatások lehetƑségeit is kibƑvítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.

A pozíciót január elsejétƑl Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be, aki 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. A szakember a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem elvégzése után az NRC-nél helyezkedett el kutatóként, feladatai közé tartozott a kutatások teljes körƱ tervezése, vezetése, valamint az elemzések és prezentációk készítése. Ezt követƑen az RTL Klub kutatási munkatársa lett, ahol nézettségi adatok elemzésével, az értékesítési munkát támogató nézettségi becslések és prezentációk készítésével, és a kutatócégekkel való kapcsolattartással foglalkozott. 2004-ben a szakember visszatért az NRC-hez, és 2011-ig a cég kutatási igazgatója volt. Ennek során a kutatási projektek szervezéséért, lebonyolításáért, a kutatók munkájának ellenƑrzésért volt felelƑs.
Kurucz Imre 2011. január elsejétƑl az NRC fejlesztési igazgatójaként elsƑsorban a termék- és szolgáltatásfejlesztés területén, valamint az új kutatási technológiákban - például a szemkamerás honlap vizsgálatokban és a mƱszeres panelmérésekben - rejlƑ lehetƑségek kiaknázásán dolgozik.
 

Az NRC kutatási igazgatói posztját ezzel egy idƑben Tihanyi Anikó veszi át, aki korábban vezetƑ kutatóként dolgozott a cégnél. Tihanyi Anikó 2006 óta tevékenykedik a piackutatás területén. Miután az egyik legnagyobb hazai kutatócég, az Ipsos kollégájaként széleskörƱ tapasztalatokat szerzett, 2009-ben csatlakozott az NRC-hez. Idén januártól kutatási igazgatóként a szakember feladata a kutatók munkájának segítése és koordinálása, a kutatások megtervezése és felügyelete, valamint az ügyfelekkel történƑ kapcsolattartás.
 

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł