Költségcsökkentés intelligens számlázással

A Ricoh Csoport intelligens számlázással bővítette üzleti megoldásokat kínáló palettáját. Az intelligens számlázás, azaz az i-számlázás segítségével az ügyfelek elektronikus úton kiszervezhetik a vállalkozásukban keletkező összes számla átvételét és kiállítását a Ricoh-nak. Az elektronikus számlázásra való áttéréssel időt és energiát spórolhat meg a felhasználó amellett, hogy 70-90%-kal csökkentheti papíralapú számlázással kapcsolatos kiadásait.

Az európai vállalkozások elektronikus számlázásra váltva jelentősen csökkenthetik kiadásaikat. Ezt vette alapul a Ricoh Csoport, amikor megalkotta új szolgáltatását, az intelligens számlázást, amely nem csupán egy szoftvert, hanem egy kész megoldást kínál a felhasználók számára. Az i-számlázás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az összes számlázással kapcsolatos tevékenységét kiszervezze a Ricohnak, növelve ezzel a többi munkamenet hatékonyságát.

Az i-számlázás rendkívül rugalmas, az átállás pedig egyszerű és az ügyfél saját telephelyén történik. A Ricoh feltérképezi az ügyfél napi munkafolyamatait, összeállít egy kivitelezési tervet, majd létrehoz egy szolgáltatás-átadási platformot és kézbe veszi a számlázások menedzselését, hogy a vállalat hatékonyabban allokálja a humán-erőforrást.

„A Ricoh i-számlázás sokkal többet kínál a felhasználók számára, mint egy e-számlázást lehetővé tevő szoftver. Az intelligens számlázás egy teljes körű megoldás, felügyeli a számlázási folyamatokat, és ezáltal pénzt és időt takarít meg a vállalat számára. A rendszer emellett kiválóan ötvözi a papírra rögzített másolatot és az elektronikus számlázást, így teljes mértékben kihasználja a Ricoh erősségeit a nyomtatás és az IT szolgáltatások terén” - mondta Martin Hurley, a Ricoh Europe alelnöke.

A Ricoh Europe már évente több millió számla feldolgozását végzi ügyfelei számára, akik mind profitáltak az elektronikus- és papír alapon működő i-számlázási modellből. Egy nemzetközi vezető sportszergyártó cég például évente 4,5 millió számlát kézbesít papíron, ami 4 millió dollárral növeli a vállalat éves költségeit. A cég jelenlegi célja, hogy a Ricoh i-számlázás segítségével 80%-ban a papíralapú számlázásról elektronikusra váltson, amivel éves szinten 3 millió dollárt takaríthat meg. A papírfelhasználás csökkentése hosszú távon hozzájárulhat többek között a vállalat fenntarthatósági céljainak eléréséhez.

A szolgáltatás 2011 januárjától már 6 európai országban érhető el, a Magyarországra történő bevezetés a jövő év folyamán várható.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció